Връщане на артикул съгласно Закона за защита на потребителите.

Всеки потребител има право да се откаже от закупената стока в срок до 14 дни от датата на покупката.  

Как да се откажа от поръчката си, ако вече съм я получил и платил?

  1. Уведомете ни за това Ваше желание. Вижте по-долу т. 1
  2. Изпратете продукта с избран от Вас куриер до някой от офисите, посочени по-долу в т. 2
  3. Изберете опция за удовлетворяване на рекламацията – ние ще се свържем с Вас, за да Ви уведомим дали рекламацията Ви е удовлетворена и за да направите Вашият избор от опциите, описани в т. 3
  4. В срок от 3 до 5 работни дни ще изпълним избраното от Вас.
  5. Вашата рекламация е удовлетворена!

1.За да упражните правото си на отказ е необходимо да се свържете с нас и да ни уведомите недвусмислено за Вашето желание.

Можете да се обадите на посоченият телефон за контакт, да използвате нашата форма за контакт или да ни изпратите имейл.  Следва да ни предоставите информация, необходима за Вашата идентификация – име и фамилия, телефонен номер, номер на поръчка, който сте получили на Вашия имейл адрес, който сте предоставили при финализиране на поръчката. Можете да използвате приложения стандартен формуляр за отказ от сключен договор, но това не е задължително.

Опаковката на продукта, както и самият продукт не трябва да бъдат повредени или използвани от Клиента, да не измиван или почистван. Всички приндружаващи етикети следва да са запазени. При неизпълнение на това условие Passion.bg си запазва правото да не приеме върнатият продукт и съответно да не изплати направените разходи при закупуването му.

2.Изпратете продукта, от който желаете да се откажете до един от следните адреси:


Офис на Еконт Експрес: Сухата река, адрес на офиса: гр. София, ул. „Тодорини кукли” № 4
Офис на Спиди: Тодорини кукли, адрес на офиса: гр. София, ул. „Тодорини кукли” № 4
Получател на пратката: „EM 3ОН” ЕООД, лице за контакт: Димитър Йовчев, тел. +359 876481750

Моля не изпращайте продукта с наложен платеж. Ако пратката бъде изпратена с наложен платеж или друга услуга, която следва да се заплати, същата няма да бъде получена от служител на Passion.bg Разходите за връщането на продукта /траспортни разходи Клиент-офис/  са за сметка на Клиента.

3. След като получим продукта и се уверим, че същият подлежи на връщане, ще се свържем с Вас, за да уточним желаната от Вас опция за удовлетворяване на рекламацията.

Можете да изберете една от следните опции:

  • Замяна на продукта с нов, в случай на дефект
  • Възстановяване на заплатената сума
  • Избор на друг продукт и приспадане на вече заплатената стойност
  • Възстановяване на заплатената сума.

Ако изберете възстановяване на заплатената сума е необходимо да ни предоставите данни на банкова сметка, по която да преведем сумата, за да получите заплатената стойност възможно най-скоро.

Има няколко неща, които не можем да примем за връщане:

  • Секс играчки, които са в запечатана опаковка/ кутия, ако тя е била отваряна. Такива продукти не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената и защита на здравето, съгласно чл. 57, ал. 1, т. 5 Закон за защита на потребителите. Изключение правят продуктите, за които е констатирано, че са дефектни и повредени.
  • Козметични продукти, които са били разопаковани. Такива продукти не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената и защита на здравето, съгласно чл. 57, ал. 1, т. 5 Закон за защита на потребителите.
  • Бельо, което е било използвано или на което са премахнати хигиенните лентички или кутията и/или етикетите са нарушени или напълно отсъстват.

При необходимост от съдействие моля свържете се с нас!