I. ПРЕДМЕТ

Чл. 1 Настоящите Общи условия са предназначени за регулиране на отношенията между „ЕМ ЗОН” ЕООД, ЕИК 204038655, със седалище и адрес на управление: гр. София, ул. „Ботю Петков” бл. 84, вх. Е, ет. 2, ап. 4, наричано по-долу за краткост „Оператор” и клиентите, наричани по-долу „Клиенти”, на платформата за електронна търговия www.passion.bg, наричана по-долу за краткост „Платформа”.

Чл. 2 (1) Настоящите Общи условия са задължителни за всички потребители на Платформата.

(2) Всяко използване на Платформата означава, че Клиентът се е запознал внимателно с настоящите Общи условия и се съгласява да ги спазва.

II. ДАННИ ЗА ОПЕРАТОРА НА ПЛАТФОРМАТА

Чл. 3 Информация съгласно Закона за електронната търговия и Закона за защита на потребителите:

  1. Наименование на Оператора: „ЕМ ЗОН” ЕООД, Еик 204038655
  2. Седалище и адрес на управление: Република България,гр. София, ул. „Ботю Петков” бл. 84, вх. Е, ет. 2, ап. 4
  3. Адрес за упражняване на дейността и адрес за отправяне на жалби, възражения и рекламации от потребителите: Република България,гр. София, ул. „Ботю Петков” бл. 84, вх. Е, ет. 2, ап. 4
  4. Данни за кореспонденция

А) Адрес: Република България,гр. София, ул. „Ботю Петков” бл. 84, вх. Е, ет. 2, ап. 4;

Б) Електронен адрес на контактна форма: https://passion.bg/kontakti/

В) E-mail: passionbg.office@gmail.com

Г) Телефонен номер: +359 876481750.

III. ХАРАКТЕРИСТИКИ НА ПЛАТФОРМАТА

Чл. 4 На уеб адрес www.passion.bg се поддържа уеб базирана платформа за електронна търговия, наричана по-долу за краткост „Платформа”, чрез която Операторът предоставя стоки за продажба, и в която Клиентите имат възможност:

А) да извършват регистрация и създаване на профил;

Б) да преглеждат характеристиките на стоките, цените и условията за доставка на стоките, предлагани от Оператора в Платформата;

В) да сключват с Оператора договори за покупко-продажба на стоки;

Г) да получават информация за новите стоки, предлагани от Оператора в Платформата;

Д) да извършват електронни изявления във връзка със сключването или изпълнението на договори с Оператора на Платформата;

Е) да бъдат уведомявани за правата, произтичащи от закона, предимно чрез интерфейса на Платформата;

Ж) да упражняват правото си на отказ, съгласно тези Общи условия и когато е приложимо, съгласно Закона за защита на потребителите.

IV. СЪГЛАСИЕ

Чл. 5 (1) Всяко лице може да използва предоставените от Платформата ресурси и услуги при спазването на настоящите Общи условия;

(2) Публикуването на настоящите Общи условия, описанието на стоките и цените е публична покана за сключване на договор за продажба от разстояние при условията на настоящите Общи условия.

(3)С натискането на виртуалния бутон „Поръчване” след клетката „Прочетох и се съгласявам с общите условия за ползване на сайта”, Клиентът извършва електронно изявление, с което декларира, че е навършил 18-годишна възраст, запознат е с настоящите Общи условия и приета да закупи избраните от него стоки при действащите условия.

Чл. 6( 1) Всяко отделно заявление за покупка, отправено от Клиента, чрез Платформата www.passion.bg до Оператора се счита за отделно договорено.

(2) Договорът се счита сключен след авторизация на плащането или с извършване на потвърждение на поръчката, по начина описан в чл. 10 от настоящите Общи условия, в случай на плащане при доставка.

(3) При посочени неверни адрес и/или телефон в заявлението за закупуване на стоки в чрез Платформата не възниква задължение за Оператора за изпълнение на поръчката.

(4) Приема се, че всеки Клиент финализирал поръчка за закупуването на стока, е изявило воля за обвързване с текста на настоящите Общи условия.

V. ЦЕНИ

Чл.7(1) Всияки цени публикувани в Платформата са в блгарски лева с начислена ставка ДДС.

(2) Указаните цени на отделните стоки са за единично количество или единична опаковка и не включват разходите за доставка.

(3) Дължимата от Клиента цена е посочена в поканата за закупване на стоки към момента на извършване на заявлението за покупка на същата по начина, описан в настоящите Общи условия.

VI. ВРЕМЕ И НАЧИН ЗА ПЛАЩАНЕ

Чл. 8(1) Цената по чл. 7 и разходите за доставка могат да бъдат заплатени по някой от следните начини:

А) В брой, при получаване на стоката(наложен платеж, чрез пощенски паричен превод) Разписката, издадена от куриера е документ, удостоверяващ покупката и служещ като касов бон.

Б) По банков път на посочената в електронното уведомително писмо банкова сметка.

В) Чрез платежна система PayPal

VII ПОТВЪРЖДЕНИЕ

Чл.9 (1) Всички продукти, поръчани чрез Платформата, които в момента на заявяване на поръчката са в наличност ще бъдат доставени до посочения от Клиента адрес, в срокът, посочен по-долу, който започва да тече от получаване на изрично потвърждение на заявената поръчка, предоставено по телефона пред служител на Оператора.

(2) След натискане на бутона „Поръчване” в Платформата ще получите електронно писмо с информация за поръчката по електронна поща, която сте попълнили в заявлението. В рамките на 24 часа след финализиране на поръчката служител на Оператора се свързва с Клиента чрез телефонно обаждане на посочения в заявлението телефонен номер, с цел потвърждение на направената поръчка, уточняване на адреса за доставка, крайната цена на поръчката и срока за изпълнението ѝ.

(3) След изрично потвърждаване на поръчката, направено по начина описан в предходната алинея, договорът се счита за сключен и започва да тече срока за изпълнение на поръчката.

VIII. ОТКАЗ ОТ ЗАЯВЕНА ПОРЪЧКА

Чл. 10(1) Клиентът може да направи отказ от поръчката си по телефона при обаждане от Оператора за нейното потвърждаване, като изрично заяви това свое желание.

(2) Отказът може да бъде направен и преди получаване на обаждането за потвърждение по описаните в чл. 3 Данни за кореспонденция.

IX. ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА СТРАНИТЕ

Чл. 11(1) Операторът се задължава:

А) да предаде на Клиента заявените за покупка стоки и да прехвърли правото на собственост;

Б) да достави в срок заявената поръчка

В) да предостави на Клиента актуална информация за статуса на поръчката при изрично отправено запитване.

Чл. 12(1) Клиентът се задължава:

А)да не подава фиктивни заявки или друга подвеждаща информация;

Б) да посочи точен и валиден телефонен номер и адрес за доставка;

В)да не се представя за друго лице или представител на юридическо лице, в случай, че не е оправомощен за това;

Г) да заплати цената нас токата;

Д) да заплати разходите по доставка, в случай, че такава се дължи;

Е) да съдейства за извършване на доставката;

Ж) да приеме доставката;

X. ДОСТАВКА

Чл. 13(1) Заявената за покупка стока се доставя на посочения от Клиента адрес за доставка в срок от 5 работни дни.

(2) Срокът за дотавка по ал. 1 започва да тече от първият работен ден след извършване на плащане или успешно потвърждение на поръчката по начина, предвиден в чл. 9

(3) Доставката се извършва от куриерска фирма, като Клиентът може да избере с кой куриер да се извърши доставката при финализиране на поръчката.

(4) Поръчката е дискретно опакована, събразно вида на стоката.

(5) Цената на доставката се определя от куриерската фирма, съобразно нейната ценова листа.

(5) Цената на доставката на поръчки на стойност над 49лв. е безплатна за клиента.

XI. ИЗЧЕРПАН ПРОДУКТ

Чл. 14 В случай, че поръчаната от Клиентът стока е изчерпана, Операторът се задължава да  информира Клиента до изтичане на следващия работен ден с конкретна информация за евентуално необходимо удължаване на срока за доставка или с възможност Клиента да направи отказ от заявената поръчка.

XII. ПРЕДАВАНЕ НА СТОКАТА

Чл. 15 (1) Заявените продукти се предават на Клиента от служител на куриерската фирма, която извършва доставката лично на Клиента или на оправомощено лице.

(2) В случай, че Клиентът не бъде намерен в срока за изпълнение на доставката на посочения адрес или не бъде осигурен достъп и условия за приемане на стоката, Операторът се освобождава от задължение да достави заявената за покупка стока. Клиентът може да потвърди желанието си да получи стоката и след изтичане на срока за доставка, в който не е бил намерен на адреса, като се задължава да поеме всички допълнителни разходи по доставката. Започва да тече нов срок за доставка от момента на потвърждението.

XIII. ОТКАЗ ОТ СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Чл. 16 (1) Клиентът има право да върне получената поръчка при едно от следните условия:

А) доставената стока явно не съответства на заявената за покупка от Клиента и това може да установи чрез обикновения ѝ преглед;

Б) при транспортирането стоката или нейната опаковка е била повредена;

(2) След получаване на стоката Клиентът има право да поиска връщането ѝ при наличието на съществен недостатък, който не е могъл да бъде установен при обикновения преглед на същата.

(4) Вън от гореописаните хипотези, в случай че Клиентът не е удовлетворен от доставените продукти, които е закупил от Платформата, има право , без да посочва конкретна причина в срок от 14 календарни дни от получаване на доставката да се откаже от сключения договор и да върне закупените продукти във вида(с количество и качество, включително и получените подаръци към тях), в които са били доставени. Операторът е длъжен да възстанови получената сума от Клиента в срок не повече от 14 календарни дни от упражняването на правото на връщане.

(5) При упражняване на правото на връщане Клиентът следва да уведоми Оператора за желанието си да върне закупената стока по един от начините посочени в чл. 3 от настоящите Общи условия.

(6) За упражняване на правото връщане Клиентът следва да изпрати доставените продукти, съгласно ал. 4 на настоящия член за собствена сметка и със спедиторът, с който е получил поръчката си на адрес: гр. София, ул. „Ботю Петков” бл. 84, вх. Е, ет. 2, ап. 4.

(7)За упражняване на правото на връщане Клиентът следва да предостави на Оператора документът, удостоверяващ покупката (фактура, при извършено плащане по банков път или чрез PayPal или разписка, издадена от куриера при извършено плащане в брой при доставка)

(8) Операторът се задължава да възстанови сумата на поръчката, за която е упражнено правото на връщане. Операторът възстановява сумата на Клиента по банков път по посочена от него банкова сметка или чрез пощенски паричен превод след получаване на върната стока и след като се увери, че върната стока съответства на изпратената съобразно количество и качество и с неразрушена опаковка.

(9) Клиентът не може да упражни правото си на отказ, в случай че е употребявал стоката или в случай че стоката е разпечатана и тя не може да бъде върната поради здравни / хигиенни съображнения.

(10) Не се приема отказ от покупката, която е изпълнена съгласно индивидуалните предпочитания на Клиента, на стоки с кратък срок на годност, както и в останалите хипотези на чл. 57 от ЗЗП.

(11) Операторът не носи отговорност за предоставени от Клиента невалидни или неправилно попълнени лични данни, адрес, номер на банкова сметка и други, предоставени чрез Платформата или пред служител на Оператора.

XIV. ЛИЧНИ ДАННИ

Чл. 17 Операторът полага дължимата грижа за защита на личните данни на Клиента, съобразно одобрената Политика за защита на лични данни.

XV. РАЗВАЛЯНЕ НА ДОГОВОРА

Чл. 18 Извън посочените по-горе в настоящите Общи условия случаи, всяка от страните има право да развали договора с писмено предизвестие, изпратена по електронна поща.

XVI. ОТГОВОРНОСТ

Чл. 19 Операторът не носи отговорност за неизпълнение на задълженията си по сключения договор при настъпване на обстоятелства извън контрола на Оператора – случай на непреодолима сила, случайни събития, проблеми в глобалната мрежа на Интернет и забавено или неточно изпълнение на доставката по причина, зависеща от куриера, на който е възложено извършването ѝ.

XVII. НЕДЕЙСТВИТЕЛНОСТ

Чл. 20 Страните декларират, че в случай, че някоя/и от клаузите на настоящите Общи условия се окаже/ат недействителна, това не влезе недействителността на договора, на други клаузи или негови части. Недействителната клауза ще бъде заменена от повелителните норми на закона или установената практика.

XVIII. ПРАВА НА ИНТЕЛЕКТУАЛНАТА СОБСТВЕНОСТ

Чл. 21 Всички права на интелектуалната собственост върху елементите и съдържанието на Платформата, марката Passion.bg, принадлежат на Оператора, включително, но не само: текстове, описание на продукти, графика, изображения.

XIX. ПРИЛОЖИМО ПРАВО

Чл.22 За всичко неуредено и от настоящите Общи условия се прилагат разпоредбите на действащото законодателство на Република България.

Чл 23 Страните по договора се съгласяват, че при възникване на спор ще се опитат да намерят задоволяващо споразумение. В случай, че не се постигне такова, спорът ще бъде решен от компетентния съдебен орган.

Приложение № 1 Стандартен формуляр за упражняване на правото на отказ от договора за покупка.

Затвори менюто
×
×

Количка